almalé és kungfu Rólunk

Minden perccel több tartalom a Store-ban

Először megjelentek a zenék. Aztán befutottak a fizetős könyvek is. Most, bár még nem hivatalosan, itt vannak a zenei videók is. Orgoványi Attila írta be kommentbe, hogy ő már meg tudta vásárolni a Walking in my shoes című Depeche Mode klippet a Store-ból. Rákerestem, és tényleg ott van a videó a találati listában:

Ha visszalépünk egyet, még csak az üres struktúrát látjuk, de egyértelmű, hogy hamarosan ezt a szolgáltatást is megkapjuk a többi mellé:

Az amerikai boltban egyébként a Music menüponton belül találhatók a zenei videók, nálunk azonban még nincs ott ez az alkategória, ha a fülre bökünk.

Ugyanebből következik, hogy nem törvényszerű a Movies és egyéb kategóriák érkezése, könnyen lehet, hogy a Music-kal és a fizetős Bookkal vége a mostani bővítésnek. 



Fizetős tartalom a Book Store-ban

Szépen lassan gyűlnek a szolgáltatások, a zeneletöltés után ugyanis már könyveket is vásárolhatunk az iTunes Store-ból. Egyelőre nincs olyan szekció, ami csak a magyar nyelvű könyveket listázná, de nem kétséges, hogy rövidesen ezek is megjelennek a boltban, hiszen sokkal nagyobb szükség van rájuk, mint mondjuk a magyar zenékre a Music Store-ban.

Egyelőre nem rohamozták meg az áruházat a vevők, a Top Paid Books kategóriában csak egyetlen tétel szerepel, ebből én arra következtetek, hogy eddig összesen egy darab könyvet vettek a magyar store-ból, amit egyébként Bradley Cooper írt.

Most már csak azt lenne jó megtudni, hogy lesznek-e filmek is. Egyáltalán nem tartom kizártnak, de ha itt véget ér a bővítés, akkor is elégedettek lehetünk.



Facebookos kommentelés az Appleblogon

Szolgálati közlemény: mától kísérleti jelleggel átállunk a facebookos kommentelésre. A többségnek ez semmilyen kellemetlenséget nem fog okozni, sőt, az állandó olvasók valószínűleg örülni fognak annak, hogy várhatóan kevesebb lesz a kötözködő troll, és több a minőségi hozzászólás a posztok alatt.

Akinek nincs facebookos hozzáférése, annak jelenleg sajnos nem tudunk alternatívát felajánlani, most ez a döntés tűnt a legjobb ötletnek, főleg, hogy a kísérlet a másik blogunkon, az Egy nap a városbanon már bevált.

Akinek van hozzáférése, annak az Appleblogon semmilyen információt nem kell megadni a hozzáférésről, elég belépni a Facebook.com-on, és már mehet is a kommentelés az Appleblogon.

Éljen!
 



Jó az Apple-nek dolgozni

Készült mostanában egy felmérés a Universum Global megbízásából, ami arra kereste a választ, hogy az amerikai diákoknak melyik vállalatnál érdemes elhelyezkedniük, méghozzá kategóriákra bontva. Az tisztán látszik, hogy a Google, a Microsoft és az Apple rendszerint ott van az élbolyban, de helyezésük nagyban függ attól, hogy a munkavállaló mihez is akar kezdeni a cégnél.

Aki mérnöki karrierre vágyik, annak a legjobb választás a Google, majd az IBM, utána jön a Microsoft, de a TOP 10-ben van még a BMW, az Intel, a Sony, az Apple és a GE.

Aki üzleti karriert képzelt el magának, az szintén a Google-nél kopogtasson, a Microsoft a hatodik, az Apple a kilencedik helyen szerepel.

Akik még csak most végeznek valamilyen üzleti főiskolán, azoknál is a Google az első számú ajánlott célpont, de már második helyen van az Apple, míg a Microsoft a 13. helyre csúszik vissza - a nagy hármasból itt a legnehezebb pályakezdőnek lenni.

Aki meg mérnökhallgató, az a NASA-nál jelentkezzen, ha nem jön össze, akkor a Google-nél, ha onnan is kidobják, menjen a Boeing-hez. Az Apple az ötödik, a Microsoft a hatodik helyez végzett, a Facebook csak a 35.

És akkor koncentráljuk az IT-hallgatókra. Náluk az ajánlott sorrend: Google, Microsoft, Apple, Facebook, IBM, Electronic Arts, Walt Disney Co., Amazon, Cisco és NASA.

Az Universum 160 ezer álláskereső adatai alapján állította össze listáját, amit itt tudtok megnézni.



A Liszt Ferenc repülőtér egyik VIP váróban túlsúlyban az Apple

A hét elején Amszterdamba utaztam és valahogy bekeveredtem az egyik VIP váróba (majd a másik blogon leírom, hogyan). Rávetettem magam az ingyen piára és kajára, komoly lendülettel kezdtem el fotózni, amikor váratlanul két dolog is feltűnt.

az egyik, hogy a váró információs pultja lényegében egy iPad:

a másik meg, hogy itt láthatóan óriási iPhone-os rohamra számítanak és abból indulnak ki, hogy a lehetséges utasok legnagyobb része az Apple mobilját használja, pariban a Nokiával.

Úgy tűnik, a Blackberry már az üzleti felhasználók körében is visszaszorult a tervezők szerint, persze ettől még imádjuk a BerryBlogot és csapatát.




süti beállítások módosítása