Keresés

Részletes keresés

ojeh Creative Commons License 2 napja 0 1 92517

Nincs.... minek lenne?
Az áramot neked házhoz szállító és a mérést+leolvasást intéző szolgáltatód nem változik.
Az marad az EON hálózati kft. továbbra is.

A villamos energiát neked eladó áramkereskedő változik csak.
EON áramkereskedő kft >> MVM áramkereskedő zrt

De, az MVM-be teljeskörűen>> BEOLVAD az EON ezért nem kell soron kívűl elszámolni.


Bővebben,
https://www.eon.hu/hu/rolunk/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/egyetemes-szolgaltato-valtozas-2024-julius-1tol.html

Előzmény: Tibor691 (92516)
Tibor691 Creative Commons License 3 napja 0 0 92516

Az E.On appban jött az értesítés, hogy 2024. július 1-től az egyetemes szolgáltatóm az MVM lesz.

Óraállás rögzítés ilyenkor van?

 

ojeh Creative Commons License 5 napja -2 0 92515

Ez már kevesebbre is állítható...
60 másodperc az előírt minimum egy ideje már.

Előzmény: Jolida (92506)
ojeh Creative Commons License 5 napja -2 0 92514

A plombáltakból, ha csak egyet kapcsolsz le (vagy megy el az árama) már akkor sem termel...

Hiszen nincs meg a NORMÁLIS szolgáltatói hálózata.
Aminek a szabványos meglétét-állapotát másodpercenként 50X ellenőrzi non-stop.

Előzmény: coffein2 (92504)
ojeh Creative Commons License 5 napja -2 0 92513

Mert...nyilvánvalóan-logikusan....
Meg KELL lennie mind a 3 fázison a megfelelő minőségű szolgáltatói hálózatnak.
Amihez tud igazodni, szinkronozni az inverter.

Hibás-hiányos hálózaton rajta hagyni vagy ráindítani >> durva biztonsági/életveszély hiba volna!!!

Előzmény: coffein2 (92501)
coffein2 Creative Commons License 5 napja 0 0 92512

Köszönöm a válaszokat !

peterch Creative Commons License 5 napja 0 0 92511

Mivel nem szigetüzemű és nem is hibrid , akkumulátorokkal megtámasztva , így nem termel amíg nincs mihez igazodjon .

Előzmény: coffein2 (92504)
coffein2 Creative Commons License 5 napja 0 0 92510

Nálam amíg nem kapcsoltam vissza a biztosítékot , nem termelt fel.

 

 

https://indafoto.hu/bogaras1/image/27293342-9f6d1348/814378

Előzmény: Jolida (92509)
Jolida Creative Commons License 6 napja 0 0 92509

Nem.

Ha bármelyik bejövő fázis eltűnik, az inverter leáll és csak meghatározott idő múlva (nálam 60s) "kezdi" keresni újra a grid fázisait.

Ha "megtalálja" mindet, meghatározott idő múlva indul újra az inverter.

 

Előzmény: coffein2 (92507)
coffein2 Creative Commons License 6 napja 0 0 92508

"Ha a mérőóra alatti biztosíték leold, azon a fázison  nem tudok vételezni."

 

Az  érthető a részemről , hogy a hálózatról nem, csak nem tudtam, hogy ez hatással van a betáplálásra.

Solar Edge 3 fázis.

Előzmény: coffein2 (92507)
coffein2 Creative Commons License 6 napja 0 0 92507

Köszönöm,

csak hogy jól értsem.

Ha a mérőóra alatti biztosíték leold, azon a fázison  nem tudok vételezni.

Ilyenkor a napelem sem tud feltermelni a hálózatra, ezt tapasztaltam.

Ha a mérőóra alatti 3 biztosítékot lekapcsolnám, akkor sem termelne fel a hálózatra?

Azt gondoltam, ezek szerin rosszul, hogy akkor is termelne.

 

Előzmény: Jolida (92505)
Jolida Creative Commons License 6 napja 0 0 92506

Az újraindulás -nálam- 300s-ra van állítva.

Előzmény: Jolida (92505)
Jolida Creative Commons License 6 napja 0 0 92505

Ha nincs meg a hálózati betáp (feszültség, frekvencia), az inverter automatikusan leáll. Három fázisú inverter esetén ez fázisonként értendő, bármelyik hiányzik, le KELL állnia.

Ugyanez történik, ha az óra alatti méretlen megszakítók közül az egyik leold.

Előzmény: coffein2 (92504)
coffein2 Creative Commons License 6 napja 0 0 92504

Ez jelentheti azt is hogyha lekapcsolok minden fázist a biztosítéknál, akkor nem is terme fel a HMKE?

Előzmény: peterch (92503)
peterch Creative Commons License 6 napja 0 0 92503

Ja , meg nem asszimetrikus az invertered .

Előzmény: coffein2 (92501)
peterch Creative Commons License 6 napja 0 0 92502

Mert nem volt órajel ( színuszjel )  , ami szerint termelt volna és feszültség , úgyszintén amihez igazodott volna az inverter . :-)

Előzmény: coffein2 (92501)
coffein2 Creative Commons License 6 napja 0 0 92501

Sziasztok

Sövény vágás közben levágtam a hosszabbítót.

1 óra múlva kapcsolta vissza a biztosítékot.

3 fázis egyik oldott ki.

A HMKE inverter is 3 fázis.

Azalatt az egy óra alatt nem termelt a HMKE.

Kérdésem, miért ?

kunzoo Creative Commons License 2024.05.03 0 0 92500

OK

Előzmény: kiggyo (92499)
kiggyo Creative Commons License 2024.05.03 0 1 92499

szerintem ne offoljunk itt tovább, maradjunk a napenergiánál

Előzmény: kunzoo (92498)
kunzoo Creative Commons License 2024.05.03 -1 0 92498
Előzmény: XANTIi (92497)
XANTIi Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92497

Ennyire azért nem szélsőséges a helyzet. Sok sérülés nem közvetlen autó-autó érintkezésből származik. Útról lesodródás, tereptárgynak ütközés, stb. Amikor egy megerősített utascella szó szerint életmentő.

Nyilván nem jövő a személyautók helyett tankok közlekedése. De nem csak a szélsőséges dögökből lesz jövő. Az eszetlen teljesítmény is az átlag autós számára értelmetlen. De mindig is voltak szélsőséges emberek, hozzá adták az eszközöket a gyártók.

Előzmény: kunzoo (92496)
kunzoo Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92496

Az építésükkel volt baj, nem a súlyukkal. Ez így értelmetlen verseny, mert a nehezebb autó kevésbé sérül.

Valahol volt is egy teszt hogy az ötcsillagos kicsit nekicsapták az ötcsillagos nagynak, szarrátört.

Emiatt megy a súlyverseny, faszméregetés miatt meg a méretverseny. Aztán már nem férnek be egy szabvány parkolóhelyre.

Már volt szó arról hogy lesz B plusz jogsi a nagy szörnyekhez. Semmi értelme SUV szörnyekkel araszolni a városban, semmi értelme a Tesla motorerejének sem

Annak sem hogy úgy gyorsulnak mint régen egy sportautó.

A városi forgalomban, ahol az autók az életük nagy részét töltik, használhatatlan rinocéroszok. Holtterekkel teli, aminek nem az lenne a megoldása hogy kütyüt rakunk bele, hanem ne csináljanak ekkora holtteret.

 

Előzmény: XANTIi (92495)
XANTIi Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92495

A súlynövekedésnek biztonsági okai is vannak. A mai autók pont ezért sokszorosan biztonságoabbak mint a régiek. Nézz meg egy régi Suzukit, milyen nagy a halálos sérülések aránya. Régebbi autókban kisebb törésnél is nagy volt a durva sérülés.

Előzmény: kunzoo (92493)
vitéz Ebőváry Nyüglönc Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92494

Szénszál nem lesz, mert drága és sok hátránya van.

Nagy szilárdságú acél marad.

 

Előzmény: kunzoo (92493)
kunzoo Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92493

Az autógyártókat arra kéne kötelezni hogy könnyítsenek az autóikon alumínium ötvözettel, Szénszálas anyagokkal. A dögnehéz elektromos autók csak azért versenyképesek mert a többi is dögnehéz csak más okból.

Itt az akksi nehéz, sok másnál meg tól nagyok lettek az autók, értelmetlenül. Marketing okokból. A rossz üzemanyagszámítási szabályok miatt. Jutalmazza a dögnehéz kasztnit. Ha könnyű az autó, rossz eredmény jön ki a fogyasztási képletből és megbüntet az EU.

 

Előzmény: kiggyo (92492)
kiggyo Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 92492

"2 tonnás dögök, csomagtér alig"

 

Jaja. Teljesen igazad van. Állandóan panaszkodnak a model3 tulajok is mindkettőre.

 

Láttál mostanság új autót? Esetleg elektomosat?

Érdemes azonos kategóriában összehasonlítani ezeket az adatokat, meg fogsz lepődni.

Előzmény: kunzoo (92488)
tarejos Creative Commons License 2024.05.02 0 1 92491
Előzmény: peterch (92481)
erbe Creative Commons License 2024.05.01 0 0 92490

Eggyel későbbi hozzászólásra akartam válaszolni. :-(

Előzmény: peterch (92486)
peterch Creative Commons License 2024.05.01 0 0 92489

Én meg azokról írtam a lényeget ( BYD ). :-)

Előzmény: kunzoo (92488)
kunzoo Creative Commons License 2024.05.01 0 0 92488

Itt az akksis buszokra gondoltam. Az elektromos autó is marhaság ebben a formában.

2 tonnás dögök, csomagtér alig. A gumikat zabálja. Egyre nagyobb, nehezebb autókban kis tér van rossz kilátással.

Előzmény: peterch (92487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!